ERA Belgium viert 25 jaar jubileum en reikt meer dan 60 Awards uit

Een recordaantal van 450 feestgangers uit het nationale ERA netwerk, bestaande uit ERA vastgoedmakelaars en hun medewerkers, zakten afgelopen zaterdag af naar Schelle ter gelegenheid van het 25 jarig jubileum van ERA in België gekoppeld aan de jaarlijkse uitreiking van de felbegeerde ERA Awards.

ERA, het grootste vastgoednetwerk van Vlaanderen, reikt traditiegetrouw heel wat Awards uit aan ERA makelaars die zich het afgelopen jaar lieten opmerken door hun bijzondere prestaties. ERA Immo Toye uit Grimbergen en Meise, ERA ImmoGo uit Bree en ERA Vita uit Merchtem mochten daarbij de “ERA Award for Service Excellence” in ontvangst nemen. Deze trofee wordt uitgereikt aan de 3 makelaars uit het ERA netwerk die samen met hun team uitblinken in klantvriendelijkheid, -behulpzaamheid en -service. Hierdoor worden zij door hun klanten bij de “Klantentevredenheids-enquête” extra gewaardeerd. Hun professionaliteit, juiste waardering van het vastgoed en reputatie spelen hierbij uiteraard een belangrijke rol.

Beste nieuwkomer in het netwerk was ERA Smout uit Boechout, die ondertussen succesvol gefuseerd is met het team van ERA De Kern uit Wilrijk.

Dit jaar werd voor het eerst een gloednieuwe award in het leven geroepen, de “ERA Social Media Award”. De inzet op sociale media is niet meer uit onze dagelijkse beroepsactiviteiten weg te denken. Het is een must om je als kantoor te positioneren op diverse sociale media. Deze trofee werd overhandigd aan het kantoor dat op vlak van bereik, populariteit, aantal volgers, likes, content, impact en aanbevelingen het hoogste heeft gescoord, met name ERA Becue uit Kortrijk en Zwevegem.

Het kantoor met de grootste nationale groei was ERA Châtelain uit Ixelles en Uccle. De grootste Vlaamse groeier was ERA Nobis uit Herk-de-Stad, Zonhoven, Hasselt en Alken.

ERA Wonen, met 6 kantoren uit het Waasland, werd voor de vijfde keer op rij tot de nummer 1 ERA Gold Member gekroond. Deze Award wordt toegewezen aan de grootste makelaar van het ERA netwerk op het gebied van omzetcijfer. Plaats twee en drie uit de top-10 van de best draaiende Belgische kantoren uit het ERA netwerk ging naar respectievelijk ERA @t Home en ERA Immo Noord. De top 11-20 ERA kantoren kregen elk een ERA Silver Member trofee.

En dat is nog niet alles... ERA Immo Toye is opnieuw het kantoor dat werd gekroond tot Beste All Round kantoor. Deze Award staat symbool voor groei, een uitmuntende klantenservice en een perfecte integratie van alle ERA tools ter ondersteuning van een vlotte en zorgeloze verkoop.

Ook kregen 30 medewerkers van verschillende ERA kantoren een plaatsje in de Club Excellence 2020. Dit zijn de 30 meest succesvolle commerciële medewerkers van de Belgische ERA kantoren. En Andres Denutte van ERA Becue werd zelfs uitgeroepen tot de Number 1 Sales Agent , “the best of the best dus”.

De directie van ERA Belgium wenst alle winnaars van harte proficiat met deze uitzonderlijke prestaties.

“De ERA Awards zijn een oprechte erkenning van de ERA kantoren en hun medewerkers die zich gedurende het afgelopen jaar met hun inzet, doorzettingsvermogen, oog voor details en een bijzondere aandacht en zorg voor hun klanten hebben ingezet. Wij zijn dan ook enorm fier op hun! ” Johan Krijgsman, CEO ERA Belgium.

Petra Nemitz Marketing Manager, ERA Belgium
Petra Nemitz Marketing Manager, ERA Belgium